i love to walk in the rain cuz nobody no that i crying






Tuesday, November 30, 2010

aku dan dia

kebodohan ku membuat dri aku hancur. dah tau xleyh tanpa dia msih cry gado. kau ni ain ****** tul. haish ! = ='*

"dear, i can't smile without you"

btw kmi dh ok, ah ! aku ni je. biarkn marah mgawal diri. maaf ea sayangs cz t'lalu emosi td. i love you sayang .


this letter for you

wahai abg yang amat ku sayangi,

terima kasih kerana sudi menerima diri ini d'dlm hidup abg.ain tau bukan mudah nak berthan ngn org yang macam ain ni. yelah ain ni kan cerewet, kuat mrah, tacink, manje, tak matang. tapi ain kagum ngn abg sbb masih bertahan ngn ain smpy skang walaupn dh mcm2 ain wat kat abg. abg nape masih berthan ngn org yang sntise skiti hti abg ?

abg, apa yang harus ain lakukan untuk membuat abg terus mencintai ain, segala upaya telah ain lakukan hanya untuk abg. dan apa yang harus ain cari untuk membuat abg sentiase menyayangi ain.


abg, tiap detik waktu terus berjalan untuk menghiasi gelap dan terang bumi ini. suka dan duka kita mewarnai bagai lukisan. beribu mimpi bejuta sepi menghadiri diri kita bagai teman sejati. meski ain jatuh dalam menjalani hidup ni dan kadang tak setia pda abg namun cinta dalam jiwa ain hanya untuk abg. abg, ain mencintai abg dan hati ain hanyalah untuk abg. ain xakn mnyerh dn xkan b'henti mencintai abg. ain ingin memiliki abg sepanjang hdup ain dan setulus hati, ain hanye untuk abg..

maafkanlah bila hati ini tak ckup sempurna mencintaimu. tapi dalam dada ku berharap hanya abg yang bertkhta. inilah aku yang memilihmu. = =''*

p/s :khas untuk meor ibrahim. ikhlas dari hati kecik ku. :)

** walau pun ni ayat xsbrpa and ad tiru2 lirik. ia tetap ikhls

byee !! ^ ^
iloveyou